неділю, листопада 13, 2016

Реалізація проекту творчої групи вчителів 1-2 класів "Технології, що зберігають здоров'я, та їх використання в навчально-виховному процесі"

Успішність навчання в школі 
визначається рівнем здоров’я. 

Початкова школа – це старт здобуття знань і навиків зі здорового способу життя, навчання використанню отриманих знань за межами школи. Молодший школяр повинен знати, що неправильна постава може не лише завдати шкоди здоров’ю, але й зіпсувати людині життя. Результати медичних оглядів показують, що кожен п’ятий школяр має хронічне захворювання. Здоров’я дітей – це загальна проблема медиків, педагогів і батьків. І вирішення цієї проблеми залежить від упровадження технологій, що зберігають здоров'я школярів.

Спостерігаючи від вересня за своїми першачками під час занять, вчитель початкових класів Венгрин З.М. зробила висновки, що особливо псує поставу неправильна поза за столом. Учні опускають голову, нахиляються вперед і спираються грудьми на кришку стола або приймають ще більш незручні пози. Зрозуміло, що для формування правильної постави потрібна повсякденна робота.

З цією метою та у рамках проекту "Технології, що зберігають здоров'я, та їх використання в навчально-виховному процесі" учні 1-В класу (кл.керівник Венгрин З.М.) на уроках навчання грамоти та письма використовують подушечки з морської солі, які виготовили батьки, для формування правильної постави. Такий метод дає змогу учням покращувати зір та контролювати поставу. На уроках учні вчаться тримати  мішечки з сіллю на голові. Якщо хтось спробує відхилитися від заданої осі, відразу відбувається падіння мішечка. Це сигнал для учня, що необхідно сісти правильно. З часом діти звикають працювати з мішечками й знають, що цей предмет просто необхідний.







Немає коментарів:

Дописати коментар