ПроектОМАНІЯ

Участь СЗШ №99 м. Львова - переможця конкурсу на зменшення споживання електроенергії  в  урочистому врученні Звітів за результатами енергоаудитів шкільних будівель Проекту USAID «Муніципальна енергетична реформа в Україні»


Упродовж березня-квітня 2016 р. проводився конкурс на зменшення споживання електричної енергії серед 78 загальноосвітніх навчальних закладів 16 міст - партнерів Проекту USAID «Муніципальна енергетична реформа в Україні». Завдяки активному впровадженню учнями та педагогічним колективом низки технічних, організаційних та інформаційних заходів з енергозбереження у змаганні між львівськими школами - учасницями конкурсу І місце посіла СЗШ №99. 

У грудні 2016 р. в якості винагороди для школи фахівці Проекту USA1D провели енергетичні аудити шкільних будівель. За результатами проведених енергоаудитів підготовлені технічні звіти з детальним аналізом наявного рівня споживання енергоресурсів, чинників втрат енергії, потенціалу економії енергоносіїв у школах тощо. Запропоновано рекомендації щодо впровадження енергоефективних заходів задля зниження енергоспоживання, економії фінансових ресурсів та поліпшення теплового комфорту у приміщеннях ЗНЗ. 

Технічний звіт з енергоаудиту школи № 99 м. Львова буде представлено під час урочистого заходу для ЗНЗ-переможців конкурсу.

Захід відбудеться 26 квітня 2017 р. у м. Києві.



Урочисте вручення Звітів за результатами енергоаудитів шкільних будівель для представників знз міст- партнерів Проекту USAID - переможців конкурсу на зменшення споживання електроенергії


26 квітня в Києві відбулася урочиста церемонія вручення звітів за результатами енергоаудитів шкіл-переможців конкурсу на зменшення споживання електроенергії, який проводив Проект USAID "Муніципальна енергетична реформа в Україні" (Проект USAID) серед 78 навчальних закладів з 16 своїх міст-партнерів (по п’ять з кожного міста). За час проведення змагання учні разом з учителями змогли заощадили понад 41 тис. кВт∙год електроенергії, що в грошовому еквіваленті дорівнює 78 901 грн. 

Відповідно до умов змагання, журі обрало по одному переможцю з кожного міста. За підсумками конкурсу 16 українських шкіл, які показали максимальний результат економії електроенергії, отримали від Проекту USAID сертифікати на проведення під час опалювального сезону 2017 року перевірки шкільних систем теплопостачання, водопостачання та водовідведення, а також електропостачання. За результатами таких енерегоаудитів експерти Проекту USAID розробили для навчальних закладів по три варіанти найбільш дієвих енергоефективних заходів, розрахували обсяг необхідних інвестицій для їх реалізації, а також можливий термін окупності. 

Відкриваючи урочисту церемонію, Діана Корсакайте, директор Проекту USAID, зазначила: "Проведення таких конкурсів дає можливість не тільки пояснити дітям важливість збереження енергоресурсів, але й сформувати у них ощадливе відношення до житлово-комунальних послуг в цілому. У майбутньому це забезпечить зміцнення енергонезалежності України, до якої ми з вами так прагнемо. Якщо всі школи-переможці нашого конкурсу найближчим часом реалізують запропоновані експертами Проекту USAID оптимальні пакети енергоефективних заходів, то разом вони зможуть щорічно економити до 7,8 млн кВт∙год або до 8,4 млн грн". 


У Програмі заходу  також  взяли участь: 

- представники Проекту USAID, Держенергоефективності, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ, Міністерства освіти і науки України;

- Кадрія Сафіуліна,старший консультант із питань залучення громадськості Проекту USAID, к.т.н., доцент;

-Катерина Шишка,директор із технічних питань ЕСКО «ЕнергоІнжиніринг»

-Руслан Тормосов, виконавчий директор ВБО «Інститут місцевого розвитку», старший спеціаліст з енергетичного планування Проекту USAID, к.е.н., доцент;

- Віра Ілляш, директор із питань комунікації та зв’язків із Урядом Проекту USAID.
Окрім звітів за результатами енергоаудитів, експерти Проекту USAID представили учасникам заходу огляд можливих джерел та механізмів фінансування реалізації запропонованих енергоефективних заходів.

Наша школа взяла участь у врученні та отримала Технічний звіт з енергоаудиту з детальним аналізом наявного рівня споживання енергоресурсів, чинників втрат енергії, потенціалу економії енергоносіїв у школах тощо. У документі запропоновано рекомендації щодо впровадження енергоефективних заходів задля зниження енергоспоживання, економії фінансових ресурсів та поліпшення теплового комфорту у школі.



Участь школи у Міжнародній просвітницькій програмі для молоді «EXIT tour» 





13 лютого 2017 року наша школа взяла участь у Міжнародному проекті для молоді "EXIT tour", організатором якого є просвітницька благодійна організація «Епоха 2.2» (партнер Міжнародної організації Josiah Venture, що працює з молоддю у 13 країнах Центральної та Східної Європи).
Учні 8-9-х класів прослухали лекції з елементами інтерактивних тренінгів превентивного напрямку на теми "Комп'ютерна залежність", "Шляхи збереження особистості та формування характеру", "Bullying" (лекції від Бена та Крісті Вільямс з Чікаго, штат Іллінойс, які мають 14 років досвіду роботи з молоддю, 10 з яких офіційно займаються тренінгами у роботі з молоддю та проводять англомовні, спортивні та музичні літні підліткові табори) та були учасниками програми "Exit tour road trip" (виступ гурту Faith Child з Лондону для всіх учасників проекту (найкращий гурт 2015 року за версією MOBO. Їх музика - це суміш хіп-хопу, електро- та поп-музики).


Проект "EXIT tour" проведено згідно з Указом Президента України № 560/2015 від 13.10.2015 "Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки". Програма включає в себе лекції та інтерактивні тренінги превентивного напрямку для дітей та молоді знз; обмін досвідом, культурними особливостями та цінностями європейських країн (зокрема Великобританії, Словаччини, Польщі, Естонії, Чехії та Ірландії); підвищення рівня володіння іноземними мовами через безпосереднє спілкування з носіями мови.
На завершення директор школи Мохнацька В.Й. висловила подяку гостям за цікаві та пізнавально-розважальні  заходи проекту,  запросила до співпраці, а учень Головатий Любомир від імені учнівського самоврядування подякував учасникам за незабутні враження та море позитиву. 
























Пілотний проект МОН із впровадження нового Державного стандарту початкової освіти у рамках реформи "Нова українська школа"


Сьогодні у нашій школі стартував пілотний проект із впровадження Державного стандарту початкової освіти. Шкільна родина поповнилася 164-ма школярами. Все було по-новому: святкова ранкова зустріч з дітьми та батьками. Тепло зустріли своїх вихованців перші вчителі: Процайло Любов Михайлівна, Беньо Надія Богданівна, Посувайло Ольга Богданівна, Черноусова Анжела Володимирівна та Макар Орися Ігорівна. В оченятах першокласників загорілися вогники бажань учитися.















За кошти громадського бюджету у нашій школі хочуть осучаснити приміщення бібліотеки. Її поділять на декілька зон, де учні зможуть вільно скористатись комп’ютером з доступом до інтернету, провести свої заходи чи усамітнитись для навчання чи читання книг. На реалізацію цього проекту виділять 500 тис. грн.
Цей проект розкриває необхідність залучення шкільної бібліотеки до нової інформаційної діяльності Сучасна бібліотека – це не тільки читання книг, це центр громадського життя та інноваційного розвитку. Тому в бібліотеці прагнемо створити приміщення: яке буде відповідати останнім тенденціям створення SMART просторів, можливість користування всесвітньою мережею Інтернет, WI-FI, електронним каталогом і віртуальною довідкою, використання електронних варіантів книги і перегляд фільмів, які мають здійснити свій внесок у виховання сучасної молоді.
Мета проекту
Популяризація бібліотеки, збільшення кількості відвідувачів. Забезпечення доступу до інформації на різних носіях. Створення платформи для інтерактивного навчання та творчості, проведення культурно-освітніх заходів. Мінімізація ризиків долучення молоді до шкідливих звичок. 
Пропонується створення інформаційно-комунікаційного простору у бібліотеці «ІНТЕРНЕТ-БІБЛІОТЕКА-ТРАНСФОРМЕР»: одне з приміщень бібліотеки обладнати за останнім словом SMART просторів та зонувати приміщення за допомогою меблів-трансформерів (зона Інтернет та медіа; простір для соціокультурних заходів; "Комфорт-зона" та "Зона тиші"). Забезпечити простір інтерактивною дошкою, проектором, екраном, електронними книгами тощо – засобами, необхідними для всебічного розвитку школярів. Облаштувати простір зручними меблями для читання, самоосвіти. Відмінність проекту від аналогів полягає в поєднанні книжкового класичного дозвілля з сучасним інтерактивним простором для всебічного розвитку в одному місці. 
Для кого цей проект
Проект для школярів, батьків, учителів. А це більш, ніж 3800 осіб. Дорослі, діти, підлітки,– будь - хто, той, хто хоче бути всебічно розвинутим. 
План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)
1.Провести капітальний ремонт приміщення: заміна опалення, освітлення, електропроводки, вікон та дверей.
2. Списання та демонтаж старих меблів, підготовка до встановлення нових меблів.
3. Закупівля нових меблів та обладнання .
4. Встановлення книжкових стелажів-трансформерів, комп'ютерних столів, столів-трансформерів, стільців, м’яких крісел.
5. Встановлення технічного обладнання (комп'ютери, проектор, екран, тощо).
6. Налаштування електронних книжок. 
7. Розробка плану заходів, які можливо втілити завдяки зонованому приміщенню та новому обладнанню.
Ключові показники оцінки результату проекту
1. Популяризація бібліотеки, як наслідок, підняття іміджу бібліотеки та залучення до послуг бібліотеки усіх учнів школи.
2. Перетворення бібліотеки в сучасний центр - потужну ланку соціокультурної інфраструктури.
3. Підтримка культурних ініціатив школярів та надання можливостей для їх реалізації.
4. Підвищення рівня літературної та культурної освіти школярів.
5. Об'єднання однодумців, можливість розширити коло друзів та свій кругозір.
6. Мінімізація ризиків долучення молоді та дітей до шкідливих звичок через наявність місця, де можна проводити свій вільний час.

Освітньо-просвітницький  проект "Навігатор по етикетках"

Відповідно до угоди про співпрацю між Товариством із обмеженою відповідальністю "Альянс Маркет", управлінням освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради , Навчально-методичним центром освіти м. Львова від 28..09.2017, наказу УО ДГП ЛМР від 02.10.2017 №483, наказу СЗШ №99 м.Львова від 04.10.2017 №338 "Про впровадження у навчально-виховний процес освітньо-просвітницького проекту "Навігатор по етикетках" у рамках курсу "Основи здоров'я" для учнів 6 класу", з метою реалізації ключової концепції Нової української школи "від нагромадження знань – до справжнього розвитку вмінь", формування засад фізичного здоров'я учнів, безпечної поведінки на основі 
аргументованого вибору, підвищення обізнаності школярів щодо корисних продуктів через інформацію, яка вміщена на етикетках, виховання культури споживача, підвищення рівня соціалізації учнівської молоді, вчителі Гавдульська І.Я. і Гольштейн Л.Ф. проводять проектні уроки "Навігатор по етикетках" у межах курсу "Основи здоров'я" для 6-класів. 








Немає коментарів:

Дописати коментар